ürün satışı için ürünler (2)

rateit.cool - Satış Artırıcı

rateit.cool - Satış Artırıcı

rateit.cool, katılan tüm çevrimiçi mağazaların dünya genelinde ürün değerlendirmelerini topladığı ve paylaştığı bir meta ürün değerlendirme hizmetidir. Yani, 20 çevrimiçi mağaza her biri 5 ürün değerlendirmesi toplarsa, toplamda 100 değerlendirme mağazalarında gösterilebilir. Arama motoru optimizasyonu açısından önemli: Arama motorları yalnızca her mağazanın kendisi tarafından toplanan 5 değerlendirmeyi indeksler. rateit.cool'un hizmeti birçok kanalda kullanılabilir; örneğin çevrimiçi mağazalarda, web sitelerinde, yerel mağazalardaki elektronik fiyat etiketlerinde ve uygulamalarda. Çevrimiçi mağazalardaki özellikler açısından, ürün değerlendirme çözümü geleneksel bireysel çözümlerden farklı değildir, çünkü çevrimiçi mağaza müşterileri rahatsız edilmemelidir. Ürün değerlendirmeleri web mağazasının aşağıdaki bölümlerinde gösterilebilir: - Ürün listesi - Ürün detay sayfası - En çok satanlar - Ürün önerileri vb.
FRONTLINE - Eczanelerde ve İnternette SATIŞ NOKTASINDA OTC KAMPANYASI

FRONTLINE - Eczanelerde ve İnternette SATIŞ NOKTASINDA OTC KAMPANYASI

Küçük, istenmeyen hareketli noktalar, köpek ve kedilerin tüylerinde FRONTLINE® ile ilgilenir. Boehringer Ingelheim Vetmedica'nın ürünlerinin başa çıkamayacağı hiç bir keneyi veya pireyi yoktur. GÖREV Her köpek ve kedi sahibi ile hayvan sağlığına odaklanan bir ajansın temel bilgisi şudur: Sonbahar zamanı pire zamanıdır! Müşterimizin dört ayaklı dostlarının, tüylerinde rahatsız edici parazitler olarak bunu hissetmemesi için, sahiplerini eczane satış noktasında bilinçlendirmeli ve dikkat çekici bir kampanya oluşturmalıyız. UYGULAMA Sonbahar/Kış 2018 eczane satış noktasında – bir hedef var: Pire sirküsü iptal! Geliştirilen kampanya mottosu ve POS etkinlik materyalleri, dış hizmet toplantısında tanıtıldığında alkış aldı. Neden olmasın ki? Çünkü son kullanıcı, uzman çevre ve perakende aktivasyonu dahil olmak üzere kapsamlı bir konsept sunuyoruz.